Detská Univerzita Komenského

10.06.2012 16:07

Že to zneje perfektne?

Počuli ste už niekedy o detskej univerzite?

Ja nedávno prvýkrát a zaujaloo ma to tak, že som sa o tom rozhodla napísať článok.

Každoročne, tohto roku už 10. ročník organizuje Divadlo Aréna detský letný, dá sa povedať tábor s názvom Detská Univerzita Komenského. Ide o to, že deti vo veku 9 - 14 rokov sa môžu zúčastniť celoletnej akcie.l Je to veľmi zaujímavé, pretože deti sa vlastne na 2 mesiace stávajú riadnymi vysokoškolskými študentmi vrátane prednášok s občerstvením. máte možnosšť zúčastniť sa rôznych workshopov a výletov. Tých informácií je veľa, asi by som to tu an i nevedela napísať, preto sa bližšie môžete pozrieť tuto :

www.duk.sk

 

—————

Späť


Anketa

Bol/a si už niekedy na DUK?

Áno, ešte sa vrátim
63%
10

Nie, ale chcel/a by som ísť
25%
4

Nie a ani nechcem ísť
13%
2

Celkový počet hlasov: 16


DUK

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.