English

19.08.2012 10:17

Yeah :D

Mamka ma prihlásila na Anglinu :D Cez prázdniny sa mám učiť! Chápete? 

Keď si to vezmete s tohto hľadiska, tak je to nanič. :D Ja sa snažím byť optimistka. Myslím na to, že sa možno niečo nové naučím. :D To je však a bit diskutabilné. Lektorka sa pýtala, že koľko rokov chodím na angličtinu. Je to už dosť. Ale ona vravela, že všetko, čo sa tam bude mlieť bude po anglicky a vraj že aby som nebola prekvapená, keď  nebudem rozumieť a preto ma dá do slabšej skupiny...

Ale tá "slabšia" skupina je fakt "slabá". Poznáte otázky typu "How are you? What colour is that chair? " Ja neviem, no. :D

Možnože by pre mňa bolo lepšie, ak by som chodila na nejaký iný jazyk napr. na Nemčinu. Tú nemáme na škole a možnože by to bolo užitočnejšie.. 

Tak nič, majte sa zatiaľ. :D

by Lily

—————

Späť


Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.