Eowyn Iveyová - Dcéra snehu

31.07.2013 16:10

Alajška.

Nespútaná príroda.

Túžba po samote a oddychu.

Dcéra snehu ako debutový román americkej spisovateľky s úžasným pseudonymom splní nároky aj toho najnáročnejšieho čitateľa.

Príbeh plný lásky, nehy, citovej labilnosti a opäť, túžby. Nesplnenej ženskej túžby po dieťati. Potláčaný materinský pud, ktorý nedokázal uzrieť svetlo sveta, sa, ako sa zdá, stáva skutočnosťou prostredníctom zázraku. I keď na prvý pohľad neuveriteľnému. Ale neskutočnému.

Ale na Aljaške nič nie je také, ako sa zdá.

Mohla  by som vypisovať celý dej. Ale nechcem. To si môžete prečítať v každom kníhkupectve, aj e-shope. To by predsa nebolo originálne :D

Priznám sa, som vášnivá čitateľka. Ani neviem, koľko kníh som už prečítala. Ale iba pred nejakým časom som si uvedomila, že z každej knihy je potrebné zobrať si ponaučenie. Ponaučenie, ktoré môže pomôcť nie len mne samej do života, ale ktoré môže pomôcť aj ľuďom okolo mňa.  Čo sa týka ponaučenia z tejto knihy, je to jednoznačné.

Ak by som to mala čo najjednoduhšie zhrnúť napísala by som to asi takto :

Každý z nás má v živote túžby a sny. Niekomu sa ich podarí dosiahnuť, iný na tom maká celý život, ale nejde to. Nič sa nedeje. Ale ešte horšie je, ak sa nám to podarí dosiahnuť a potom zistíme, že to nie je také, ako sa zdá. Že to nie je také, aké sme si to predstavovali, aké sme to očakávali. Vtedy nás to sklame. A ak sme to chceli veľmi, až chorobne, sklamanie nám môže ublížiť. Môžme dúfať, ale nestane sa, môžme čakať, ale ono to nepríde. Ale Boh nás vždy obdarí. Dar je aj to, že sa máme učiť zo zlých vecí. Pretože Boh použije všetky naše pády a neúspechy na niečo dobré. Obráti to. Zmení to. Len musíme byť pripravení na takúto zmenu. Musíme jej byť otvorení a byť presvedčení o tom, že je to správne. Že všetko, čo Boh chce, mám byť tak, ako to on chce.

Najjednoduchšie  - Let Everything Be.

Samozrejme, v tej knihe je určite ešte viac myšlienok a poslaní. Asi som si ich všetky ešte nestihla uvedomiť. Na to potrebujem čas. Keď si ich uvedomím, napíšem ;)

95 %

LeV ia

—————

Späť


The Snow Child

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Anketa

Čítal/a si túto knihu?

Áno
100%
10

Nie
0%
0

Celkový počet hlasov: 10


Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.