Hodnotene Me And My Mind

23.08.2012 19:31

Dala som si ohodnotiť blog. To som, už myslím, spomínala. ;) Je to hotové. Chcem sa len poďakovať Annie (anceska.blog.cz). Mala pravdu, najmä čo sa týka tej hlavičky a designu blogu. :/ Som rada, že sa jej to páči. ;)

Je to tu:

1.CELKOVÝ DOJEM:
 
Blog Lily se mi opravdu líbí. Už na první pohled je vidět, že se autorka velmi snaží, aby její články byly zajímavé a lidem se líbily. Mě osobně zaujalo, že stránky jsou vedeny ve dvou jazycích - slovensky a anglicky.
Myslím si, že je to velký plus :) Autorka stránek na mě taky působí sympaticky. Líbí se mi, že se ve svých článcích nebojí vyjádřit svůj názor.
Hodnocení : 8/1O
 
 
2.DESIGN:
 
Aktuální design není špatný. Působí na mě vesele a optimisticky. Líbí se mi barevné provedení stránky i menu. Hezké je také písmo. Zato záhlaví ke mně moc nepromlouvá. Působí na mně trochu chaoticky.
Hodnocení: 5/10
 
3.PŘEHLEDNOST:
 
Tak tady snad není o čem mluvit. Blog Lily je naprosto přehledný. Všechno důležité najdeme v menu. V rubrice blog pak jsou všechny nejzajímavější články. Nechybí ani vyhledávač, který všem návštěvníkům umožní najít přestě to, co hledají :) Toto hodnotím jako obrovský plus !!
Hodnocení : 10/10
 
 
4.ČLÁNKY:
 
Zde opět nemám co vytknout. Všechny články jsou velmi zajímavé, a co je pro mě opravdu důležité - jsou autorské. Každý si zde může najít něco pro sebe.
Mě osobně zaujaly články o módě, knihách, Bohu, psychologii a mnoho dalších.
Nechybí taky kniha návštěv, bazar nebo informace o autorce a její zajímavé myšlenky. Pokud rádi soutěžíte, na blogu Lily právě probíhá zajímavá soutěž nebo bleskovka.
Hodnocení : 10/10

5.AKTIVITA:
 
Myslím, že Lily se snaží přispívat zajímavými články skoro pravidelně. Ale někdy to prostě nejde, není čas. Takové situace však známe všichni známe všichni...
Hodnocení : 9/10


ZNÁMKA: -1 :)
 
 
Pokud se zajímáte o historii, politiku, módu, zdraví, knihy nebo cokoliv jiného určitě na blogu Lily narazíte na zajímavé články na tyto témata. Opravdu tyto stránky doporučuji !!!
 
Anie

—————

Späť


Čo vy na to?

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.