Hodnotenia

20.08.2012 14:36

Ahoj Dears!

Rozhodla som sa, že budem hodnotiť blogy na požiadanie. Ja som si tiež dala ohodnotiť blog a som zvedavá, ako to dopadne :)

Ak nechceš zverejňovať, stačí ak mi napíšeš na mail a ja ti odpíšem aj s hodnotením.

Ak máte záujem, píšte dolu do komentárov toto:

  1. tvoje meno alebo prezývku
  2. tvoj blog
  3. ako dlho už máš blog
  4. čo sa tebe na ňom páči a čo nie

Čo budem hodnotiť:

  1. ako blog vyzerá na prvý pohľad
  2. či v ňom máš dostatok autorskej tvorby a vlastných názorov
  3. či sa vieš samostatne vyjadriť
  4. či píšeš spisovne (toto platí iba pre slovenské blogy)
  5. či máš dobre roztriedené menu a či ho máš kompletné
  6. či prispievaš pravidelne
  7. zaujímavosť článkov a poprípade niečo naviac v nich (napríklad fotky, videá etc. etc.)
  8. ! či kopíruješ z iných blogov alebo stránok!
  9. no a, samozrejme design (keďže nie som grafička, nebude to príliš odborné :D ale budem hodnotiť to, či je to príjemné na pohľad)

Nebudem hodnotiť návštevnosť z týchto dôvodov:

  • väčšinou sa náhodne na internete (Google a pod.) dajú nájsť blogy o celebritách. Ja ich nemám rada a myslím si, že na tom nie je nič tvoje. Preto napríklad ak máš blog  o svojom živote, rozhodne je  pravdepodobnosť náhodneho výskytu na internete menšia ako tá o celebritách (samozrejme, každý teenager miluje One Direction alebo Justina :/)
  • nemusíš mať veľa návštevníkov, ale ak máš ľudí, ktorí sa k tebe vracajú a páči sa im u teba, myslím, že je to lepšie ako keby ti mali chodiť milióny, ktorí si to možno ani neprezrú alebo je to lepšie, akokeby ti tam nemal chodiť vôbec nik

Teším sa! :D

byLily

—————

Späť


Prihlás sa!

Dátum: 22.08.2012

Vložil: Anie

Titulok: Hodnocení :)

Anie
www.anceska.blog.cz
od roku 2008, avšak autorské tvorbě se věnuju teprve od 2010 roku
Svůj blog mám ráda takový, jaký je. Zvěřejňuju věci, které mě zajímají, svoje názory a myšlenky, tudíž není tam nic, co by se mi nelíbilo :)
Vadí mi pouze, když moje můza někde zmizí a mám "blogové okno " :D:D tj. nevím o čem psát, nemůžu sebrat myšlenky...ale to asi každý bloger zná :)

PS.: Potěšilo mě, že jsi přidala můj blog do své rubriky Fajn blogy. Hodnocení pro tebe je hotové :) Najdeš ho v aktuálním článků na mém blogu. Doufám, že se ti bude líbit.

Odpovedať

—————





Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.