Hodntoenie pre Annie

24.08.2012 16:50

autor blogu : Annie

adresa blogu : anceska.blog.cz

1. Ako blog vyzerá na prvý pohľad 5/5

Je veľmi veľa blogov, ktoré na prvý pohľad vôbec neupútajú a tým pádom si ich návštevníci celé neprezrú. Musím povedať, že na tento blog som sa dostala náhodou. Upútal ma tak, že som si prečítala všetky články. Blog na prvý pohľad teda dokáže zaujať. Pre slabšie povahy možnože pôsobí slabulinko melancholicky, ale ja som melancholička, takže mne to osobne nevadí. ;)

2. Dostatok autorskej tvorby a vlastných názorov 5/5

Tuto naozaj nie je čo vytknúť. Je vidieť, že tento blog je parádne autorský. Môžte to vidieť na rôznych foto-reportážach, ale aj na vlastných obrázkoch a predmetov. Mimochodom, myslím si, že autorka je veľmi umelecky nadaná a zručná osoba. ;) Takisto blog obsahuje veľa literárnch diel z jej tvorby (básne, poviedky), články týždňov a vlastné názory. Proste perfektné! :)

3. Samostatné vyjadrovanie 5/5

Určite. Už som to písala aj vyššie, vlastne vidno to na literárnych a slohových prácach. Takisto sa mi páčillo vyjadrenie autorky v komentári v prihláške na hodnotenie. Tuto určite nie je nejaký problém a nemám za čo sťahovať body. :)

4. Spisovné písanie 0

Toto nehodnotím, pretože som Slovenka, nie Češka. ;) Ale myslím, že je to O.K. 

5. Dobré roztriedenie a kompletizácia menu 4/5

Čo sa týka roztriedenia, ja v tom problém nevidím. Do jednotlivých rubrík sú pridávané články, ktoré tam sedia a nie blbosti "odveci". Teda, ak prídeš na blog a chceš si prečítať niečo o nej, nemusíš blúdiť. AK si chceš prečítať, čo má pripravené pre teba, takisto sa nestratíš. Takisto je to pekne roztriedené v Rozcestníkoch. Kompletizácia by bola v pohode, ibaže v niektorých rubrikách mám majiteľka napísaný názov článku, ale články jednoducho nejestvujú. Ale to sa dá, predpokladám, samozrejme napraviť. ;)

6. Pravidelné prispievanie 4/5

Ak by som jednotlivé kritéria hodnotila po 10 bodoch, bolo by to 9/10. To však nemôžem, lebo keďže je tých kritérií veľa, bolo by to priveľa konečných bodov. Samozrejme, na každom blogu sa autor snaží prispievať čo najčastejšie, ako sa len dá. V čase prázdnin to ide riadne, ale sama podľa seba viem, že ak ti to nevychádza, tak ti to nevychádza. Dôvody, samozrejme, môžu byť rôzne. Ale najmä počas školy, keď je dôležité učiť sa, tak by som aspoň ja blog pred školou neuprednostňovala. ;)

7. Zaujímavosť článkov a dodatky v nich 5/5

Články sú veľmi zaujímavé a pútavé. Autorka má dobré pero na písanie :) a vidno, že sa v tom vyzná. Nepochybujem, že z češtiny a literatúry to u nej je za 1. :) Článkové dodatky nechýbajú, sú presne tam, kde ich je treba. Chválim najmä vlastné fotografie. Možnože by sa jedna vecička dala vytknúť. A to síce, že ak autorka zverejní článok napr. o jej vyrobenom náramku, žiadalo by sa tam aj čosi viac, ako len jeho fotka. Napríklad postup. To je ale každého osobná vec. Niekto, napríklad aj ja, si svoje postupy strážim ako šéfkuchár svoj recept. Neberiem to teda za problém. ;)

8. Kopírovanie z iných blogov 5/5

Tu nie je čo riešiť. Keďže blog je od konca roku 2010 autorský, vážne pochybujem (a veď načo by to aj bolo), že by autorka preberala cudzie názory. :D Dosť divná predstava, no. :)

9. Design 5/5 

O_o! Ten je prekrásny! Už som spomínala, že pôsobí jemne melancholicky, ale to len kôli ten žltej melancholickej farbe a tomu poliu v hlavičke. Ale, v podstate, ani veľmi nie. Z druhej stránky vyzerá dosť optimisticky a upokojujúco, hrejivo na dušu. Neviem, či to bol zámer, ale vydarilo sa to! :) Takisto chválim aj štýl písma a obrázky, myslím, autorke najbližších predmetov ako je napríklad foťák a štetec. :)

celkové hodnotenie : 38/40

Samozrejme, bolo by to lepšie, ak by som hondotila aj ten pravopis, ale po prvé, neovládam češtinu dokonale a po druhé, nemám pochybnosti, že by to Annie nejako nezvládala. ;)

Takže, Annie, dnes  to je  za 1!

by Lily (meandmymind.webnode.sk)

 

—————

Späť


Diskusia

Dátum: 24.08.2012

Vložil: Lily (meandmymind.webnode.sk)

Titulok: ;)

Ahoj :D Prepáč za to "Annie". Eliminujem.. :D Jasné, že sa na tvoj blog ešte budem vraciať, veľmi sa mi páči. (;

Odpovedať

—————

Dátum: 24.08.2012

Vložil: Anie

Titulok: Nevím, co říct :)

Strašně moc bych ti chtěla poděkovat za hodnocení!!! Opravdu nemám slov. Myslím, že si to snad ani nezasloužím !! Strašně si mě potěšila !! Děkuji také za malé poznámky. Budu se snažit všechny chyby napravit. Jinak, co se designu týče, ten jsem si nechala udělat. Možná, že mi docela jde psaní, básnění, fotografování apod., ale o počítačové grafice se to rozhodně říct nedá :) Ta mi nepůjde asi nikdy :)

Jsem opravdu ráda, že sis tak důkladně pročetla všechny mé články, že tě můj blog zaujal. Určitě to každého blogera potěší, když o něm někdo napíše tak pozitivní hodnocení. Myslím si však, že články by nebyly tak kvalitní, kdyby nebylo skvělých čtenářů a pozitivních komentářů, které mě vždycky "nakopnou" na tu správnou vlnu :) Doufám, že ke mně budeš ráda chodit i nadále :)

a na závěr malá poznámka jsem Anie ne Annie :D ale to vůbec nevadí :)

Odpovedať

—————





Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.