Inkeart series - Cornelia Funke

24.04.2013 11:59

 

  Inkheart

  Inkblood

  Inkdeath

No, čo vám poviem. Táto trilógia (Atramentové srdce, Atramentová krv, Atramentová smrť) sa prednedávnom stala mojou najobľúbenejšou. 

Fakt výstižný a perfektný názov. Nebudem tu vypisovať celý dej, stačí, keď napíšem pár viet.

Z dvoch častí som prvú prečítala dvakrát, druhu teraz čítam druhhýkrát a na tretiu sa neuveriteľne teším ! Oficiálne patrí do žánru fantasy. Sšasti s tým súhlasím. Ale také knihy ako napr Hraničiarov učeň ( Ranger´s Apprentice )  sa síce oficiálne taktiež zaraďujú do žánru fantasy, ale z tej fantastiky tam majú možno tri strany dokopy, takže také fantasy...

Ale toto v podstate je fantasy. Okúzľujúci príbeh o pôžitku z čítania, o láske ku knihám, o láske ako takej a o túžbe. Túžbe spoznávať neprekonateľné a neznáme. Túžbe zdolávať hranice, ísť si za svojim cieľom a popritom nezabúdať na to, že okolo mňa sú ľudia, ktorým na mne záleží a ktorým ak by som povedala o svojich túžbach, asi by sa to skončilo lepšie.

Proste úžas! V živote som fakt nečítala lepšiu knihu. Srdce bolo aj sfilmované ( mrkni na kinotrip.cz  - Inkoustové srdce ). S pár postavami som bola spokojná, s pár nie a absolútne nezodopovedali mojim predstavám. Ale taký Paul Bettany v úlohe Dusfingera, to vám poviem, to je niečo :D

 

Tak zatiaľ !

by LeVia

—————

Späť


Inkeart series

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.