Katy Perry

07.05.2012 19:14

Tak... Mám tu svoj asi prvý oficiálny názor pre ňu.

Jednoducho, s Katy je to strašne zložité... Ak si pozriete jej prvé klipy a vypočujete rpvú hudbu, všimnete si, že je trochu (až veľmi) odvážna. Typickým príkladom je aj I kissed a girl. Podobne ako aj v Hot ´N ´Cold , melódia je jednoduchá a jednoducho zaspievaná. Ja som si dokonca povedala, že ešte viac je zaujímavá tá vokálna hudba ktorá dielo dotvára... Mnohí ľudia hovoria, že Katy spieva na playback... Viete, ono v niekotých klipoch je to doslova vidno a tiež si aj človek povie, že takto nikto nevytiahne (napríklad), takto je to aj v skladbe Firework. Ale možnože aj napriek tomu, ž niekedy je to iba PC  robota, tie pesničky vážne stoja zato. Aj klipy. V poslednom čase letím ne pesničkách Teenage dream, The One That Got Away a  E.T. V posledných dvoch je už riadne cítiť jej traumu s rozchodu s manželom. Tak je to už riadne v piesne Part Of Me. Myslím si, že to bolo lentak, že keď sa s ním rozišla, nemusela to hneď roztrúbiť do celého sveta.

—————

Späť


Anketa

Máš rada Katy?

Jasné, som do nej zbláznená/ý
64%
7

Poznám ju
9%
1

Neznášam ju
27%
3

Celkový počet hlasov: 11


Katy

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.