Máme tu našu prvú bleskovku!

19.08.2012 10:07

Ahoj. :D

Už sme tu mali aj súťaž. Inak, nikto sa zatiaľ neprihlásil, preto počet účaastníkov, ktorí by tu mali byť znižujem na troch. Čo už, no.

Ak sa chceš zapojiť do bleskovky, napíš do komentárov:

  • tvoje meno (krstné :D)
  • tvoj vek
  • tvoju prezývku
  • tvoj blog
  • meno tvojho zvieratka (ak nemáš, napíš nie)
  • máš rád/a rock? 
  • máš súrodenca? 
  • spriatelíš sa?

Bleskovka platí presne týždeň, t.j. do 26.8.2012.

Fú.. Výhry. Grafička nie som takže odo mňa žiadne diplomky nebudú. Niekto z vás sa môže ponúknuť, že by ich spravil. Ak nie, tak budem zháňať na blogoch. Ešte som ich nezháňala, lebo neviem, či sa do bleskovky vôbec niekto prihlási. Aby sa súťaž uskutočnila, musí byť prítomných najmenej 5 súťažiacich.

Tak zatiaľ!

byLilly

 

—————

Späť


Prihlás sa!

Dátum: 19.08.2012

Vložil: Anie

Titulok: anceska.blog.cz

Anna
17
Anie
anceska.blog.cz
Barni (pes )
nevadí mi
ano
nevedu už sb ale mám oblíbené blogy, které ráda navštěvuju pokud se ti můj blog líbi přidej si mě :) ráda se sem vrátim :)

Odpovedať

—————

Dátum: 20.08.2012

Vložil: Lily (meandmymind.webnode.sk)

Titulok: Re:anceska.blog.cz

Ahoj Anie! V prvom rade, veľmi sa mi páči Tvoje meno. :) Som rada, že si sa zapojila. Dúfam, že sa prihlási aj niekto ďalší. No nič, tak ja idem zháňať diplomky! :)

Odpovedať

—————





Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.