Po dlhšom čase opäť doma (:

31.07.2013 15:11

Hello Dears ! (:

No, keď sa povie, že po dlhšom čase opäť doma, môže to znamenať hocičo. Najjednoduchšie vysvetlenie je asi to, že som nebola doma a vvrátila som sa, pravdepodobne v šťastí a zdraví :D No ale tak. V tomto prípade sa to dá vysvetliť aj metaforicky. Teda že tento blog je môj domov a ja som sa doň vrátila. Ale súčasne to znamená aj to, že som nebola doma, lebo som bola na dovolenke v Chorvátsku, ale už som, takže tak.

Inak. Asi som vám nevysvetlila, prečo som vytvorila tento blog. Nápad mi vnukla psychologička, ktorá mi navrhla, aby som niekde aplikovlaa určitú formu nadania a túžby tvoriť. Samozrejme, ešte pred týmto blogom som mala pár takzvaných skúšobných blogov, ale žiadnemu z nich som sa dlhšie nevenovala. Existujú, ale už do  nich neprispievam.

Takže. Prázdniny sú späť a s  nimi aj kopa voľného času, nudy, horúčav a slnka. Ak sa mám priznať, radšej mám zimu ako leto. Zbožňujem všetky tie kabáty, pulóvre, svetre, džínsy... Čižmy.. Sneh... :D Dokonca aj v mojej izbe nájdete viac kúskov na zimu ako na leto. Ale leto ako prázdniny je aj určitá forma oddychu od školy, povinností. Takže v tomto zmysle to uznávam. Ale mám skúsenosť, žed cez leto sa deje viac trapasov ako kedykoľvek predtým :D Ktovie, čím to bude. :D Možnože tým, že sa nevieme zmestiť do kože, pretože sme celí happy z toho, že nemusíme chodiť do školy. Aspoň na pár mesiacov.

Ach, keby boli veľké prázdniny v zime ! :D

* Let Me Go Home

LeVia

—————

Späť


Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.