Potrebujeme sa spamätať

05.08.2012 14:44

Slovensko, ale aj celkovo celý svet sa zmieta v ekonomickej kríze.

Je veľmi smutné, že v súčasnosti sa pohybujeme iba v skorumpovanej spoločnosti. Aj keby sme chceli, nedá sa jej vyhnúť. Doslova mi dvíha žalúdok, keď vidím, ako dokonca aj v škole dostane žiak lepšiu známku len preto, lebo tatinu vlastní firmu, distrubuuje športové výrobky po celom svete a doma majú obrovskú vilu s bazénom. Kam sme sa to dostali? 

Toto je výsledok demokracia. Demokracia by mala byť vláda ľudu. Možno aj je, ale prospech majú iba tí, ktorí hrabú pre seba.

Zdá sa, a pred nejakým časom som si to myslela aj ja, že z tohoto sa veru dnešný svet asi nespamätá. Dlho som sa nad tým zamýšľala a rpišla som k riešeniu. 

V prvom rade by sme nepracujúcich mali prinútiť pracovať. Tak by sme zamedzili rôznym dôsledkom. Dnešných slovenských dôchodcov ide roztrhnúť, keď vidia že celý život tvrdo pracovali a ich dôchodoch má sotva polovičnú sumu ako ´dôchodok´príslušníkov istej národnostnej menšiny. Mne nevadia ako samotní, sú to ľudia. Skôr mi vadí ich správanie. Nuž, ale hovorí sa, že netreba všetkých hádzať do jedného vreca...

Potom by sme si konečne mali vstúpiť do svedomia a povedať si, že toto nikam nespeje. Teda presať brať úplatky a pod. Ako je možné, že už aj v Súdnej moci sa vyskytuje korupcia? Vraj že spravodlivosť...

Please, Debate About That.

Lily

—————

Späť


Myslíš, že sa potrebujeme spamätať?

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Anketa

Aké následky môže mať podľa Vás hospodárska kríza?

Zvýšenie daní
62%
8

Zníženie príjmov
15%
2

Celkovo vysokú nezamestnanosť
15%
2

Pokles životnej úrovne
8%
1

Celkový počet hlasov: 13


Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.