The Orphan

31.07.2013 15:39

                              Sirota.

Horor.

Dráma.

Thriller.

Všetky tieto podstatné mená spĺňajú požiadavky na to, aby sa nimi čo najjednoduchšie dala charakterizovať táto snímka.

Bol to druhý horor, ktorý som si pozrela :D. Hej, fajn, no :D Doteraz som ich videla 5 :D. No ale čo. Niekto nedokáže prísť hororom na chuť hneď. Teda. Neviem, koľko je takých, ktorí to dokážu :D. Ale späť.

Sirota ako americký film s Isabelle Fuhrman v hlavnej úlohe u mňa stopercentne zabodoval. Ani neviem, čím som bola uchvátená najviac.  Očaril ma skvelý herecký výkon Isabelle a síce aj trochu nevýrazných, ale myslím, že technicky dobre zvládnutých dá sa povedať mierne vedľajších postáv. Nadchla ma aj myšlienka filmu, ako aj technické spracovanie jednotlivých scén. Nápad bol tiež perfektný a dá sa povedať, že v istom slova zmysle aj odráža problémy súčasnej populácie a spoločnosti. Viem, znie to neuveriteľne, pretože horory bývajú vymyslené a neskutočné, ale to dievča, tá sirota v sebe odrážala všetko zlo, aké sa objavuje. Všetko len to najhoršie.

Ešte by som chcela pochváliť skvelú hudbu, ktorá perfektne dopĺňala dej. Na ukážku uvediem klavírnu scénu, kedy Esther hrá na klavíri Čajkovského August z Ročných období. I keď nehrám na klavíri, len počas voľnej triedy na ZUŠ, táto skladba má tak nadchla, že som sa rozhodla naučiť sa ju hrať.

Okrem toho by som ešte chcela "poďakovať" mojej kamoške Honey  ( :* ), ktorá mi o tomto horore povedala, dokonca aj dej vysvetlila ešte pred tým, ako ho ona sama videla, pretože ho videla aj jej sestra :D, vďaka čomu som mala zimomriavky len počas dvoch scén a veľmi som sa nebála.

Skutočne dobrý film aj pre tých, ktorí nemajú radi horory, zbožňujú drámy a neuznávajú paranormálne javy.

Nakoniec - There Is Something Wrong With Esther.. -_-

Odporúčam

87 % (:

LeVia

 

—————

Späť


The Orphan

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Anketa

Videl / a si tento film?

Áno
88%
7

Nie
13%
1

Celkový počet hlasov: 8


Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.