Why Just Girls, no Boys?

19.08.2012 11:02

No? Čo myslíte? Prečo dievčatá  a nie chlapci? 

Nechápeš. :D Pýtala som sa, že prečo majú blogy dievčatá a nie chlapci? 

OK. Trochu som to prehnala. Sem - tam naďabíš aj na nejakého chalana. Ale väčšinou máme blogy o móde, o kráse, o diétach, o babských záležitostiach. Chápete. Keď si to tak vezmeš, tak vlastne tá chalani ani 

  1. nemajú takéto problémy. Oni majú trocha iné problémy - autá, stavebnice, NinjaGo a Lego. :D Hej, aj ja to mám rada. 
  2. vlastne nemajú prečo hľadať info na blogoch, lebo ich nezaujíma, čo si majú obliecť alebo ako shcudnúť etc.etc...
  3. vlastne pri vyššie spomínaných argumentoch ani nemajú dôvod vytvoriť si blog

Ále! Výnimka potvrdzuje pravidlo. :D Poznám jedného a ten je SB-čkom na jednom blogu  a pridáva tam poviedky. To je dôvod na blogovanie. A páči sa mi to. :D Páči sa mi, ak sa niekto dostáva do jadra problému a nedíva sa iba na povrch. 

by Lily

—————

Späť


Why Just Girls, no Boys?

Neboli nájdené žiadne príspevky.





Kontakt

MeAndMyMind

Ak chceš reklamu, napíš do dikusie "Tuto máte priestor na svoju reklamu". ! Nepíš mi na mail takéto banality.